Op Koningsdag zal Scouting Niftarlake, in overleg met de Oranjevereniging, in de middag een spelletjesmiddag voor alle basisschooljeugd in Breukelen organiseren.

Wij zijn op zoek naar verenigingen, clubs of andere geïnteresseerden die een spelpost willen bezetten, of helpende handen willen bieden. Daarom organiseren wij een informele bijeenkomst op dinsdagavond 3 maart a.s. om 20.00u. Tijdens deze bijeenkomst worden de plannen toegelicht, maken we kennis met elkaar en is er ruimte voor vragen en ideeën.

Tijdens Koningsdag komt er een aantal spelposten waar de kinderen korte (5-10 minuten) actviteiten kunnen doen. Deelname voor de kinderen is gratis. Het idee is dat diverse verenigingen een post bezetten en daar een activiteit organiseren, waardoor de kinderen in korte tijd kennis maken met die vereniging.

De bijeenkomst vindt plaats in het troepenhuis van Scouting Niftarlake: Stationsweg 63 te Breukelen.

spelmiddag2015