broodjes bakkenTraditiegetrouw zal op Koningsdag de rommelmarkt voor en door kinderen worden georganiseerd in het park Boom en Bosch. Nieuw dit jaar is dat het park 's middags tot een spelletjesparcours voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd zal worden omgetoverd.

De Oranjevereniging Breukelen en Scouting Niftarlake zorgen er samen al jaren voor dat op de rommelmarkt van alles te doen en te koop is. Ook dit jaar, op maandag 27 april, zal deze rommelmarkt georganiseerd worden, met de bijbehorende koffie, oranje tompouces en springkussens.

Nieuw dit jaar is dat het park rond lunchtijd snel zal worden omgebouwd tot een spelletjesparcours voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Alle kinderen kunnen tussen 13.30 – 15.30 uur gratis deelnemen aan tal van leuke en uitdagende spelen langs alle werelddelen. Deze spelen worden begeleid door diverse verenigingen uit Breukelen en omgeving, waarbij deze verenigingen tevens de gelegenheid krijgen om zich te laten zien.

Wat dacht je van een moeras met krokodillen oversteken in Australie, een touwbrug oversteken in de Andes of op de foto te gaan als de koning van Nederland.

De middag zal sportief en actief zijn, waarbij voldoende gelegenheid is voor een hapje en een drankje. Ouders zijn van harte welkom om op het Oranjeterras plaats te nemen. Alle kinderen in Breukelen ontvangen via hun basisschool een strippenkaart die ze bij de diverse spelletjes kunnen aftekenen. Niet gekregen? Download de flyer, druk af en neem mee!

Verenigingen die deelnemen zijn o.a. Zwembad De Meent, Save the Children en Stichting Trefpunt. De organisatie is in handen van Scouting Niftarlake.