Op zaterdag 5 november heeft de hele groep zich ingezet voor een succesvolle Actiedag. Er zijn heel veel auto's gewassen, koekjes en taarten gebakken en sleutelhangers geknoopt. Deze acties maakten onderdeel uit van de crowdfundingsactie ten behoeve van de renovatie buitenruimte troepenhuis!

Update 19 november. Mede dankzij financiële bijdragen van kfHein,fonds en Stichting Socubel Breukelen hebben we een flinke sprong gemaakt: de huidige tussenstand bedraagt € 3175! Dat betekent dat we nog maar € 1000 van ons doel verwijderd zijn. Help mee om de renovatie te realiseren en shop de komende decemberdagen online via SponsorKliks.

Crowdfunding teller

Waarom deze crowdfundingsactie?

Om het Scoutingspel voor de jeugdleden de komende jaren veilig én leuk te houden, is een grondige renovatie van de buitenruimte achter ons troepenhuis hard nodig.

Wat moet er gebeuren?

• Verzakte grond ophogen
  • Opnieuw bestraten
  • Brandtrappen opnieuw stutten
  • Kampvuurplaats beter inrichten

En we gaan nog even door!
De renovatie kost ca. € 4000,00 en daarom vragen we hulp aan iedereen die Scouting een warm hart toe draagt. Bijdragen kan ook nu nog op diverse manieren:

1) Via de speciale site kan geld gedoneerd worden (crowdfunding). Als tegenprestatie kan gekozen worden uit een ruim aanbod van door leden van Scouting Niftarlake gemaakte producten en/of verzorgde diensten.

2) De volledige SponsorKliks-opbrengst komt ten behoeve van de renovatie. Dit werkt heel gemakkelijk: je shopt online bij je vertrouwde webwinkel(s), Scouting Niftarlake ontvangt een deel van de opbrengst (zonder dat er extra betaald hoeft te worden). Klik via SponsorKliks door naar jouw favoriete webwinkel!

Doe mee!

Alle opbrengsten van de crowdfundingsactie, inclusief die van de actiedag en SponsorKliks, komen ten goede van de renovatie van de buitenruimte achter het troepenhuis. Via de speciale crowdfundingmeter (in de entree van het troepenhuis en op deze website) houden wij je op de hoogte van het bedrag dat al gerealiseerd is. De actieperiode loopt tot en met januari 2017. Scouting Niftarlake hoopt dan het benodigde bedrag gerealiseerd te hebben om in het voorjaar de buitenruimte te renoveren, zodat alle scouts optimaal van deze plek gebruik kunnen maken.