Ben jij een jongen of meisje tussen de 7 en 12 jaar? Kom dan van donderdag 17 tot en met zaterdag 19 augustus 2017 naar de Spel3daagse en laat je uitdagen!

Tijdens deze wereldreis ga je spannende en uitdagende dingen doen met andere kinderen van jouw leeftijd. Scouting Niftarlake organiseert deze Spel3daagse, waarin we verschillende leuke uitdagingen aanbieden voor jongens en meiden! Vind jij het leuk om actief aan de slag te gaan, om met anderen buiten te spelen, nieuwe dingen te doen en te zien wat jij zelf allemaal kan? Ga dan onze Grenzeloze uitdaging aan!

Spel3daagse

Spel3daagse 2017 is helemaal gratis. Inschrijving voor deelname aan de Spel3daagse is nu mogelijk; wees er snel bij want het aantal plekken is beperkt! Je kunt je inschrijven op spel3daagse.nl

Kom helpen!

De Spel3daagse wordt volledig door vrijwilligers georganiseerd. Wil je er samen met ons een onvergetelijk evenement van maken? Meld je dan aan! Hulp in alle vormen is welkom: als lid van het organisatieteam in de voorbereiding, maar ook op (een van) de dagen zelf bij het begeleiden van de spellen, als EHBO'er, in een ondersteunende rol (logistiek, catering), etc.

Heb je vragen over de Spel3daagse? Kijk op spel3daagse.nl en/of neem contact met ons op.