Aan het begin van dit Scoutingseizoen hebben we een crowdfundingsactie voor de renovatie van de buitenruimte van het troepenhuis gelanceerd. Om het Scoutingspel voor de jeugdleden de komende jaren veilig én leuk te houden, was een grondige renovatie van de buitenruimte achter ons troepenhuis hard nodig. We mogen terugkijken op een zeer geslaagde crowdfundingsactie! Er is genoeg geld ingezameld om de renovatie al uit te kunnen voeren. Binnenkort zullen de laatste werkzaamheden worden verricht en zal de kampvuurplaats voorzien worden van een vlaggenmast en vuurschaal. Wij willen iedereen die heeft bijgedragen heel hartelijk bedanken! Zonder jullie bijdragen hadden we dit niet kunnen doen.

Naast de bijdragen van leden, ouders, vrienden en andere betrokkenen van Scouting Niftarlake zijn ook bijdragen ontvangen van Socubel, kfHein Fonds en Het ING Nederland Fonds. Waarvoor ook veel dank. Tot slot: de realisatie is mede mogelijk gemaakt door de professionele hulp en sponsoring van Wisse Tuinen; heel erg bedankt, het is erg mooi geworden!

Op zaterdagmiddag 24 juni vanaf 17:30 uur zal de gerenoveerde buitenruimte feestelijk geopend worden. Hierbij is iedereen van harte welkom. Meer details volgen binnenkort.

Felien, Saskia en Elly

Gerenoveerde buitenruimte