Over de stam

stamDe stam is voor alle (water)scouts van 20 jaar en ouder die het gezellig vinden om nog regelmatig bij elkaar te komen. Ze komen bij elkaar op vrijdagavond.

's Zomers gaat de stam bijna iedere vrijdagavond zeilen, waarna vaak nog wat wordt gedronken in het troepenhuis. Ook 's winters zijn de opkomsten op vrijdagavond, dan wordt vaak wat aan bootonderhoud gedaan. Maar ook buiten de opkomsten is de stam regelmatig actief met bootonderhoud, klussen in het troepenhuis, etc.

Naast de vrijdagavonden en groepsactiviteiten is er één jaarlijks moment dat altijd in de agenda van de stamleden staat: de Jamboree On The Internet (JOTI), waarbij een compleet computernetwerk in het troepenhuis wordt opgebouwd en wordt gecommuniceerd met scouts over de hele wereld.

Heb je interesse? Je kunt 3 keer vrijblijvend komen kijken. Neem contact op voor meer informatie.