Verhuur

Bij huur van ons troepenhuis huurt u in principe de grote zaal, de gang, de keuken, de sanitaire unit en een aparte leidingruimte met zicht op de grote zaal. Andere ruimtes slechts in overleg. Wij verhuren niet voor feesten.

In de grote zaal (12 x 10 meter) bevinden zich 10 (klap)tafels met 20 (klap)banken. Deze kunnen vrij gebruikt worden in de zaal maar ook buiten bij de vuurplaats. Bij deze zaal hoort ook nog een leiding/overleg ruimte van 4 x 5 meter. In de keuken treft u 2 industriebranders voor de grote pannen aan, een 5-pits fornuis inclusief oven, een professioneel koffiezetapparaat (inclusief filters), twee koelkasten en een professionele frituurpan (2 x 8 liter!). De sanitaire unit bestaat uit twee douches, twee toiletten, een urinoir en een wasbak met 5 kranen.

Daarnaast is het goed om te weten dat ons gebouw geheel rookvrij is. Alleen buiten bij de vuurplaats, achter het gebouw, mag en kan gerookt worden. De vuurplaats mag door huurders worden gebruikt mits het reglement wordt aangehouden.

Tegenwoordig kunt u bij ons op verzoek ook beschikken over een snelle Internetverbinding (bedraad of via Wifi). Eveneens is het mogelijk om pionierhout te huren. Vraag naar de mogelijkheden!

Prijzen

Om u een idee te geven van de prijzen hieronder een kort overzicht. De totale huurprijs wordt altijd in overleg overeengekomen.

Grote zaal per dagdeel € 60,00 (ochtend, middag of avond)
Grote zaal hele dag € 100,00 (ochtend, middag en avond)
Aanvullend kleine zaal per dagdeel € 10,00 (ochtend, middag of avond)
Aanvullend kleine zaal hele dag € 25,00 (ochtend, middag en avond)

Indien er in het troepenhuis wordt overnacht (maximaal 40 personen), geldt een aanvullend tarief van:

Leden van Scouting Nederland € 2,50 per persoon, per nacht
Niet-leden € 3,50 per persoon, per nacht
Gebruik van de keukenkast € 20,00 per dag of dagdeel
Gebruik internet € 10,00 per dag of dagdeel

De borgsom bedraagt altijd € 100,00 per huurovereenkomst. Overige voorwaarden vind je in de huurovereenkomsten, algemene voorwaarden en kampvuurregels in de downloadsectie.

Beschikbaarheid

Kijk voor beschikbaarheid in onze verhuurkalender; op dagen dat er niets in de kalender staat vermeld is het troepenhuis vaak voor verhuur beschikbaar. In de weekenden houden onze speltakken vaak hun opkomsten, dus verhuur in de weekenden gaat altijd in overleg.

Geïnteresseerd of meer weten? Neem contact op met de beheerder! Of lees meer over bereikbaarheid of de omgeving.

Noot. Het huren van het gebouw, het gebruiken van pionierhout alsmede het maken van vuur op de vuurplaats is geheel op eigen risico. Scouting Niftarlake is niet aansprakelijk voor beschadiging, verlies of diefstal van eigendommen.