SpelletjesparcoursOp zaterdag 26 april organiseert Scouting Niftarlake samen met Oranjevereniging Breukelen een gezellige vrijmarkt in park Boom en Bosch in Breukelen. Dat doen we al jaren en elk jaar is het weer enorm gezellig!

Om de eerste echte Koningsdag nog een extra oranjetintje te geven nodigen wij alle kinderen vanaf 7 jaar uit om mee te doen met het spelletjesparcours. Iedereen die meedoet en alle activiteiten heeft gedaan kan met de volle stempelkaart wat lekkers ophalen bij één van onze kramen. Het spelletjesparcours start om 9:00 en meedoen kost maar €1,50.

Wat ga je doen? Dat houden we nog een beetje geheim, want het moet wel een verrassing zijn. Je kan ervan uitgaan dat als Scouting Niftarlake iets organiseert dat het leuk, uitdagend en afwisselend is.

Als je de strippenkaart in onderstaande uitnodiging uitknipt en meeneemt mag je alle activiteiten doen.

Tot Koningsdag in Boom en Bosch!