Groepslogo 2015Vanaf vandaag heeft Scouting Niftarlake een spiksplinternieuw eigen logo! Hierin komt de identiteit van onze vereniging duidelijk terug: een actieve en enthousiaste Scoutinggroep in Breukelen, gelegen tussen het Amsterdam-Rijnkanaal en de Vecht en de Loosdrechtse Plassen, met zowel waterscouts als landscouts. En dat alles natuurlijk in onze groepskleuren oranje en blauw.

Het nieuwe logo zal binnenkort in al onze communicatie te zien zijn, samen met de vernieuwde huisstijl. Vandaag zijn website, social media en nieuwsbrief al aangepast. Ook hebben alle leden vanmorgen een mooie nieuwe groepsbadge gekregen!

Welpen met nieuwe groepsbadge

Hieronder is aangegeven hoe de verschillende elementen van onze vereniging in het logo terugkomen:

logo toelichting