Scouting Niftarlake is erg blij met alle vrijwilligers die zich inzetten voor de groep. Of het nu gaat om degene die iedere week een opkomst voor de jeugleden draait, degene die de onderhoudsklusjes doet, of degene die de administratie op orde houdt, alle vrijwilligers zijn van onschatbare waarde voor onze actieve Scoutingvereniging.

Om deze vrijwilligers te bedanken werd hen op zaterdag 9 januari jl. een exclusief diner aangeboden. Onder leiding van een professionele kok werd een driegangen (en vijf sterren) diner geserveerd door de bestuursleden. Tussen de gangen door werd de eerste Scouting Niftarlake Pubquiz gehouden, waarbij het aankwam op zowel kennis als creativiteit.

Met de inzet van al deze vrijwilligers gaat het zeker lukken om in 2016 een actieve en groeiende vereniging te blijven!

Exclusief dineren