Jubileumjaar 2014: 65 jaar Scouting Niftarlake

expeditie-staandIn 2014 bestond Scouting Niftarlake 65 jaar en ter ere van dit jubileumjaar organiseerde de vereniging een aantal bijzondere activiteiten.

Thema

Het thema van het jubileumjaar was Expeditie Niftarlake en kwam in alle activiteiten terug. Laat je uitdagen en ga mee op expeditie! Hiernaast zie je het logo.

Activiteiten

Op zaterdag 11 januari zijn we het jubileumjaar begonnen met De Aftrap. Dit was een erg geslaagde dag (zie de foto's en het filmpje).

groepskamp2012

Groepskamp

Van 29 mei tot en met 1 juni zijn we met de hele groep op kamp geweest op Landgoed Eerde, een Scouting Labelterrein vlakbij Ommen.

groepskamp

Activiteitenweek

Van donderdag 28 tot en met zaterdag 30 augustus organiseerden we een uitdagende activiteitenweek voor alle kinderen van 7 tot 12 jaar. Zowel leden als niet-leden waren hiervoor uitgenodigd en in totaal hebben ruim 30 kinderen aan de expeditie meegedaan!

Lees het verslag van de Activiteitenweek

Jubileumdiner

Op zaterdag 29 november hebben we het jubileumjaar met een feestelijk diner afgesloten.

Lees het verslag van het Jubileumdiner