Scouting in de maatschappij

Scouts zie je overal! Je komt ze tegen in de buurt tijdens een van de vele opkomsten, maar ook bij de Nationale Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam op 4 mei. Scouts zijn maatschappelijk zeer actief op allerlei gebieden. Zo ook Scouting Niftarlake.

Zo staat samenwerken en leren door te doen hoog in het vaandel bij de wekelijkse opkomsten, en maken de jeugdleden regelmatig kennis met de (natuur)wereld om zich heen. Wij vinden het belangrijk om als vereniging mee te doen en bij te dragen aan de jaarlijkse Dodenherdenking in Breukelen, maar doen ook mee met feestelijke activiteiten als Koninginnedag.

Maatschappelijke stage

Ook de andere kant van Scouting in de maatschappij komt naar voren. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een maatschappelijke stage te lopen bij onze groep. Ben je hierin geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.

gevaarlijke oversteek