Verslag 2015

Afsluiting Spel3daagse

Alle reizigers hebben de avontuurlijke wereldreis succesvol volbracht! De paspoorten bevatten inmiddels veel stempels, van alle verschillende landen die ze bezocht hebben. De reizigers kregen tijdens het uitchecken van de organisatie nog een handig LED-zaklampje waarvoor je geen batterij nodig hebt (want die zijn toch altijd leeg als je ze nodig hebt).

Wij als organisatie van de Spel3daagse en alle vrijwilligers hebben de afgelopen dagen enorm genoten van al het plezier dat de kinderen uitstraalden tijdens hun reis. We willen iedereen hier heel erg voor bedanken en gaan deze activiteit volgend jaar zeker weer organiseren!

Vond je het leuk, wil je meer van dit soort avonturen en wil je niet wachten tot volgend jaar? Dan ben je bij Scouting Niftarlake elke zaterdag welkom.

Door de drukte hebben we nog geen tijd gehad om alle reisfoto's online te zetten, maar later volgt in dit blog nog een link naar de foto's, zodat alle thuisblijvers ook van deze reis kunnen nagenieten.

Tot slot: dank aan de sponsoren die de Spel3daagse mede mogelijk hebben gemaakt!

Optimized paspoort inhoudOptimized uitschrijvenMet dank aan...